תוצאות החיפוש שלך

סוד ההצלחה שלנו במכירת בתים

פורסם ע''י רועי ב ינואר 2, 2022
| 0

אז מה הסוד שלנו?

הסוד שלנו הוא היכולת לדעת מתי להתקדם , ומתי לעצור ולחשוב, לנתח את הסיטואציה מנקודות ראות שונות, לפתח אפיקים חדשים ותמיד להקשיב ללקוחות שלנו.

ותק של שנים ואינספור לקוחות מרוצים עזרו לנו בהרכבת הנוסחה הייחודית המנצחת להצלחה במכירת דירות.

 

ליווי אישי וזמינות מלאה
בעסקה הגדולה ביותר שתבצעו במהלך חייכם אתם חייבים יועץ נדל"ן מומחה שמבין את מהות העסקה ואת הדרך לסיומה בצורה המיטבית . יועצי הנדל"ן של פאזל נכסים ילוו אתכם 6 ימים בשבוע / 14 שעות ביממה בכל שלבי המכירה החל משלב תמחור הנכס והתחלת השיווק ועד שלב חתימת החוזה והתנהלות מול עורך דין והרשויות. בזמן שאתם בעבודה, בחופשה , באירוע אנחנו ממשיכים להראות את הנכס שלכם עד למציאת הקונה המתאים. זמינים בכל שעה ובכל רגע למתן שירות לקונה רלוונטי.

אזור התמחות ייעודי
יועצי הנדל"ן שלנו עובדים באזור התמחות מוגדר, מכירים כל דירה שנמכרה באזור , יודעים לזהות קונים פוטנציאלים , בקיאים בכל הדירות המוצעות לשיווק כרגע על ידי אנשים פרטיים וכן ע"י מתווכים.

היועצים שלנו בעלי קשרים מקצועיים עם מתווכים מהאזור והכל על מנת למקסם את מכירת הנכס שלך מבחינת התנאים הרצויים ואיכות המכירה.

חשיפה מרובה
יועצי הנדל"ן שלנו ידאגו לחשיפה הגבוהה ביותר של הנכס וביניהם עבודה משותפת עם מספר רב של מתווכים מנוסים לגבי מכירת דירתכם החל מהרגע הראשון תוך שמירת האינטרסים הבלעדיים שלכם .

פרסום יעיל וממוקד
אנו מבינים שכדי לדוג את הקונה הפוטנציאלי שיבחר בדירה שלכם יש צורך לפרוס רשתות לכל הכיוונים ולכן אנחנו בוחרים בפריסת מדיה נרחבת ככל שניתן החל מלוחות הנדל"ן ברשת , פרסום ברשתות חברתיות, ביוטיוב ובגוגל אפילו ב waze . ובנוסף בעיתונות הכתובה – עיתונים במדורי הנדל"ן, בעיתונים מקומיים, בפליירים ובגלויות והכל שהלקוח המתאים יראה את הפרסום וירצה לקבל פרטים נוספים.

ליווי נדלני עד סגירת העסקה
מרגע קבלת הצעת המחיר על הדירה ועד שלב חתימת החוזה קיימים מכשולים רבים. חשוב שתדעו כיצד לעבור אותם בצורה נכונה ולשם כך אנו בקשר עם מס' רב של עורכי דין למקרקעין , שמאים , יועצי משכנתאות. אנו מתנהלים ישירות מול רשות מקרקעי ישראל , טאבו, חברות המשכנות ובאמתחתנו התנהלות בעסקאות מורכבות ומסובכות הכוללות תיווך בין משרדי הממשלה השונים ובתי משפט.

פיקוח ועמידה בסטנדרים מחמירים
יועצי הנדל"ן של פאזל נכסים חברים בלשכת המתווכים וניתנים לבקרת שירות ומקצועיות בכל עת עם וועדת אתיקה קפדנית.

בנוסף אנו חברים ברשת ברוקר ישראל וחייבים לעמוד בסטנדרט ברוקר המחמיר בישראל למתווכי נדל"ן.

מוכרים את הבית? מעוניינים לשמוע עוד על שיטות העבודה שלנו בפאזל נכסים?

מוזמנים למלא את הפרטים בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי 

  • יצירת קשר

    שיתוף ב facebook
    שיתוף ב linkedin
    שיתוף ב twitter
    דילוג לתוכן